Øg dine konverteringer med iOS-brugere

CpbCph  > Tanker >  Øg dine konverteringer med iOS-brugere
0 Comments

Lige siden Apples iOS 14.5-opdatering har Facebook kæmpet med massive tab af data.

Dette har også gjort det betydeligt vanskeligere at være annoncør, da vi har svært ved at se det fulde udbytte af vores reklame, samt at være i stand til at træffe de rigtige beslutninger.

 

Heldigvis har Facebook udgivet et sæt retningslinjer for at sikre, at dine Facebook-annoncer er i overensstemmelse med Apples nye ændringer.

I denne artikel gennemgår vi disse retningslinjer og forklarer, hvordan du kan bruge dem til at øge dine konverteringer med iOS-brugere.

 

Den første retningslinje, facebook har for annoncører, er, at alle annoncer skal bygges i Facebook Creative Hub.

Det betyder, at alle billeder eller videoer, du bruger i dine annoncer, skal oprettes i Facebook Creative Hub og derefter downloades til din computer.

Du kan derefter uploade disse annoncer til din annoncekonto og bruge dem i dine kampagner.

 

Den anden retningslinje er, at alle Facebook-annoncer med appinstallationsmål skal køres via Facebooks appinstallationsannoncer- program.

Dette program er designet til at hjælpe dig med at få flere appinstallationer ved at optimere dine annoncer for personer, der sandsynligvis vil installere din app.

 

Den tredje retningslinje er, at Facebook ikke længere tillader annoncører at vise Facebook-annoncer på Apple News-appen.

Dette skyldes det faktum, at Facebook ikke har fuld kontrol over det indhold, der vises i Apple News-appen, og som sådan kan de ikke garantere, at dine annoncer vil blive set af de mennesker, du vil se dem.

 

Den fjerde retningslinje er, at Facebook ikke længere tillader annoncører at bruge tilpassede målgrupper baseret på e-maillister.

Dette skyldes, at Facebook ikke kan bekræfte, at personerne på disse e-mail-lister har givet dig tilladelse til at bruge deres data.

 

Den femte og sidste retningslinje er, at Facebook ikke længere tillader annoncører at bruge funktionen “Kopimålgruppe”.

Dette skyldes, at Facebook ikke kan bekræfte, at folk i disse målgrupper faktisk er interesseret i dit produkt eller din tjeneste.

 

Ved at følge disse retningslinjer kan du være sikker på, at dine Facebook-annoncer overholder Apples nye ændringer, og at du kan nå ud til og konvertere flere iOS-brugere. Klik her, hvis du vil vide mere.

 

Der er et par ekstra ting, som du kan røre op på, hvis du ønsker at optimere dine Facebook-annoncer til iOS specifikt. Du kan læse mere om det her. Med antallet af iOS-brugere i øjeblikket i verden er det absolut et must for enhver virksomhed, der bruger internetannoncering.