God branding starter med emballagen

0 Comments

Det første indtryk, du har mulighed for at give kunden, er ved emballagen. Derfor er det så vigtigt, at den er designet godt, hvis man ønsker at skabe et godt brand. Med for eksempel papkasser med logo kan du selv være med til at bestemme, hvordan førstehåndsindtrykket af din business skal være.

Markedsføringen er vigtig

Sender din virksom varer ud, så er der stor sandsynlighed for, at I gør brug af papkasser. Hvorfor ikke vælge at spice dem op, så de udover at blive kønnere også er med til at styrke dit brand. Det lyder måske af meget, men det kan ikke understreges nok, hvor meget det visuelle betyder for kunderne. Hvis de får en papkasse i hånden med et flot logo, vil de automatisk opfatte indholdet som bedre. Det er en vigtig signalværdi at sende til kunderne, at man som business går op i sit udseende og sin branding. Og papkasser er jo, som vi ved, en kæmpe stor del af handlen overalt, hvor man befinder sig. Kunderne vil være mere tilbøjelige til at huske virksomheden, jo mere de får stoppet logo og navn i hovedet. Så på med det på papkasserne, da det er en god mulighed.

Få lavet branding som du vil have den

Man kan for det meste få sin branding, lige som man vil have den, hvis man vælger at, for eksempel, dekorere sine papkasser. Mange af de udbydere, der gør det, går op i at opfylde kundernes behov. Det gode ved at alliere sig med en eksempelvis designer er, at de ved hvilke farver og mønstre du skal bruge, for at du kan opfylde dine branding ønsker. Nogle steder kan du faktisk selv få lov at lege med det online. Så kan du sidde hjemme på kontoret og prøve at designe dine egne papkasser til din business. Så er der også en undskyldning for at tage en pause fra arbejdet og lave noget lidt anderledes, men vigtigt.

Kunderne ved ikke selv, hvad de mangler

Det er ikke fordi man som sådan studser over en brun, standard papkasse. Det er faktisk ganske naturligt, at det er den originale, kedelige model, der kommer ind ad døren. Kunden ved som oftest ikke selv, at de går glip af noget reklame. Men lad det blive mellem business folk, at flotte papkasser i virkeligheden er til for at påvirke vores kunder. Kunderne tror måske, at vi vælger at gøre vores papkasser flotte med farver og logo, så de bedre kan kende, hvilken en der er deres, når de skal hente den i den lokale kiosk. Og lad dem bare tro det. Gør din branding endnu mere tydelig i dag, ved hjælp af et logo på de papkasser, som din business alligevel, højst sandsynligt, bruger så mange af. Det vil helt sikkert blive lagt mærke til. Det er ikke sikkert, at det vil blive kommenteret på, men det vil med garanti sætte sig i underbevidstheden hos dine kunder.