Smart marketing for butikker: En ballonmand stopper familier på gågader

0 Comments

Smart marketing for butikker: En ballonmand stopper familier på gågader

Det kan være en ret god ide at hyre en ballonmand til butiksåbning. Det er en smart måde hvormed man får børnefamilier til at stoppe op foran butikken og lægge mærke til, hvilke produkter du sælger. Læs med her for at se hvordan du hyrer en ballonmand og hvorvidt det er en god ide for dig at gøre.

Hvilke butikker skal gøre det?

Er det alle typer butikker, som skal hyre en ballonmand til butiksåbning? Det er i hvert fald meget godt at gøre, hvis man sælger nogle produkter, som netop retter sig til børn eller børnefamilier. Det er netop disse mennesker, som du gerne vil skabe mere opmærksomhed omkring og lade vide, at din butik virkelig eksisterer.

Med en ballonmand kan du være sikker på, at børnene gerne vil stoppe og kigge på sagerne. Og det er også kun rart for forældrene at børnene på denne måde er distraheret i et stykke tid. Det er derfor en meget god investering at hyre en ballonmand til butiksåbning.

Men du kan såmænd også hyre en ballonmand til butiksåbning, hvis din butik retter sig mere til voksne. Det kan være, at du for eksempel sælger en masse elektronik. Dette er ikke udelukkende børnefamilier, som er interesseret i dette. Men hvis du hyrer en ballonmand til butiksåbning, så vil børnefamilier alligevel strømme til. Og imens børnene er optaget af din ballonmand, så kan forældrene tage et nærmere kig på, hvad det er du sælger – og måske fanger du dermed nogle menneskers interesse.

Sådan hyrer du en ballonmand til butiksåbning

Det er egentligt ganske nemt at hyre en ballonmand til butiksåbning, hvis det er noget du er interesseret i. Der er overraskende mange derude, som tilbyder deres services som ballonmand. Og hvis du bor i eller i nærheden af en storby, så er det især ret nemt at finde.

Du kan tage et kig inde på nettet for at se hvilken ballonmand du skal hyre. Det er altid en god ide at sammenligne anmeldelserne og prisen mellem de forskellige ballonmænd. På den måde kan du nemmere finde en, som passer til dig.

Du kan også gøre det senere

Du behøver ikke kun at hyre en ballonmand til butiksåbning. Du kan også hyre ham eller hende senere hen, hvis det ikke går så godt med butikken.

Hvis du ikke rigtig kan drive folk til butikken, så handler det om at finde andre måder, hvormed man gøre opmærksom på sig selv. Det handler om at drive smart marketing. Og at hyre en ballonmand kan være en god ide uanset om man gør det til en butiksåbning eller ej. At hyre ballonmand til butiksåbning er blot en made at få en god start på.