Hvad kan marketing lære af 7 kabale, som har været et hit i over 20 år?

0 Comments

Spil har altid været udbredt og populær verden over. For det første er det sjovt at spille, både alene og sammen med andre. Kortspil har dog vundet manges hjerter gennem tiden og især 7 kabale, som mange har lært i deres barndom af både bedsteforældre, forældre eller pårørende.

7 kabale stadig lige populær

7 kabale går både for at være sjov og hyggelig, men også med brug af strategisk tænkning. Målet er jo, at kabalen gerne skulle gå op. Disse egenskaber kan sagtens tænkes ind i marketing som læring https://www.7kabale.net.

Marketing kontra Business

Strategi er en vigtig forudsætning i udførelse af marketing, for at fremme en sund business. Strategi er at tænke i muligheder eller løsninger, for netop at nå sine mål for sin business. Dette gøres netop i 7 kabale, hvilket træner ens hjerne konstant i både at tænke hurtigt og se muligheder med øje for målet. At vinde som inden for business vil være det samme som, at lykkedes med sin business.

Strategi er vigtig for sin business

Et godt redskab er altid at nedfælde sine tanker om sin business med mindre man er toptrænet heri. Men at nedfælde sine tanker og mål synliggør oftest også, hvad der skal til at løsninger for at mulighederne kan ske. På den måde skabes et overblik, som kan være brugbart for sin business vækst. Dette overblik og disse strategiske færdigheder herunder vedholdenhed kan sagtens have være grundlagt i barndommen, netop ved at have spillet 7 kabale. Vedholdenhed i den 7 kabale skal gå op.

Ønsker du at blive bedre til strategi

Strategiske færdigheder opnås ved gentagen træning. Så ønsker du at blive bedre hertil, kan du sagtens koble 7 kabale på som en sjov syssel ved siden af anden marketing læring. Det fremmer, at din hjerne bliver hurtigere til at tænke i løsninger og muligheder, for netop at nå sine mål. Hvilket mange ansatte inden for marketing er bundet op af, men også at sætte sig nye mål. Ligesom inden for kabaler.